WhalBorgh

What a night! Ölen flödade och drogerna fanns till hands,,,, En kille berättade en väldigt rolig händelse som hade hänt med honom, nämligen att han hade legat med sin pappas bästa polares fru. Dessutom kommit på dom när denna kille legat i sängen med purjon högt upp i skyn och sedan sprungit som en vässla över snår och bär.. Tyckte jag var roligt när han berättade det för stackars lilla mig. Igår var det som sagt Whalborgh och det pitoreska lilla betendet man hade var lågt, så det hela slutade i att man drack och drack och kom aldrig tillbaka igen! Drack 24 öl och sedan somnade i Simon's mammas och pappas säng med belåtenhet... När jag vaknade upp var det dags för en återställare och ett glatt humör. Jag möttes av många fina blickar från bla. Filip, Simon, Danne, PISSIS och någon tjej som har en pojkvänn som har kan spela ett roligt spel. Han spelar "häst burkning" det går ut på att ena killen kör och så står han bakom och burkar så han inte välter? Rikitg rolig sport tycker jag! Pissis tog ecstasy och drog lite fin ladd, efter det så var han som en colombisk fest prisse. Pissis somnade med belåtenhet brevid mig klockan 09.00, what a night!

XOXO

PS: Jag äter inte p-piller!


Kommentarer
Postat av: Pissman

häääääärlig daaaaaag! :D

2009-05-03 @ 18:27:41
URL: http://micmac.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0