Tisdag !

Nu har jag kommit i underfund med att detta skrivande varje dag inte funkar för min del eftersom att jag är så upptagen med att lära mig spela skin-flöjt och dylika aktiviteter, har också fått en uppenbarelse från ovan att Pissman måste vara den som sitter och kollar på denna sida varje dag även fast jag aldrig skriver. Som tacken ska han få tillbaka sin keps och få en gädda smälld i anus.. Under denna långa tid så har jag inte gjort mycket, jag har nästan bara slitit i purjon dag ut och dag in. Imorgon är det Hammarby - Kalmar FF och sedan bär det av till min kuzz studentskiva som kommer med råge bli en trevlig afton med gott umgänge och 1-2 öl på Göta Källare. Tror jag allt de var... Efter mitt middags evenemang skall jag försöka få upp några fiskar nere i det blå havet tillsammans med min trogne vän masken och reven, sedan skall jag hem och prata med mina föräldrar eftersom att dom kommer nog dra ut med husbilen och då har jag en plan på att sälja huset tills dom kommer och flytta åt helvete... Det var allt för mig denna gång. Skriver mer imorgon.

XOXO

PS: Jag är en stolt Sverige Demokrat som vet vad dom står för, alla ni som tror att jag är rasist nu tror helt rätt!
Mångfald? NEJ TACK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0