What a night!

Hejsan, mitt namn är **** jag är 20 år och luktar kiss, jag har förnärvarande 41 fruar och 1 barn. Gårdagen vart ganska lyckad.. Vi satt först hemma hos mig det var jag, tina, charlie, axl, mitt kiss, stefan och daniel <3, sedan kom pappa på att han skulle skära av mig halsen om jag inte gick och spelade twister en het sommar dag. Så vi begav oss hem till Charlies mamma där de vart livat som aldrig förr. Vi hoppade av i centrum och som vanligt var det mycket folk som ville ha snopp eller punanni dära, sedan satte vi oss på bussen på G mot granängsringen för att vi kom på att vi inte orkade gå eftersom att det har ju varit hjul och då har man ju lagt på sig ett par kilo, väl framme i ringen så är det ju som vanligt nattsvart, så jag tog tillfället i akt att börja skrika massa dumma ord om den motsatta rasen. Väl framme hos Charlie så gick det så här... Mitt kiss köpte sprit, jag drack öl, tina drog hem, axl drog hem, nattis var full, charlie kicks ass, stefan somna och daniel var bara allmänt kåt. Man kan säga att det var som det gamla Grekland hemma hos Charlie, det var könshår i hela lägenheten. Efter att ha badat i allt könshår tyckte jag att det var bäst att runda av kvällen med att sova på soffan där sankte per och teddy björnen fredriksson låg och gestikulera. Så nu har jag vaknat för ungefär en halv timme sen och funderar på att springa upp till pizzerian och köpa mig en lägenhet med mycket bea på....

XOXO

PS: Ytterskor skall man ha utomhus och inte inomhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0