VM-final i grottmålning

Nu har jag vart med om något mycket ovanligt denna afton, jag skall nu försöka återskapa bilden med bara mina ord och lite fantasier. Det började med att jag satt hemma och mastrubera som vanligt och tryckte i mig en calzone som min mor och far hade köpt från Trinntorp, som by the way hade blivit rånat inatt. Efter pizzan så vaknade min vän till liv (kan tyvärr inte säga vad han heter pga. säkerhetsskäl), han kom hit i sin volvo med en dator som han hade precis vart och snott av en ny nazist på Sveavägen 51. Efter detta glimrande ögonblick begav vi oss till Petterboda för att plocka upp en kär vän till mig som heter Mitt kiss, hon satte sig i bilen efter att ha rökt en 5:a hash. Vi befann oss nu i detta skede på väg mot ett matställe eftersom min vän skulle äta men visste inte vart, så med fasa så gasar han på istället för att svänga vänster mot lilla Italien, väl inne i stan så körde han runt med skarpa blickar i jakt på ett stycke Subway eller liknande. Så efter en halv bensin tank och 1 timme senare kom han på att han kan lika gärna käka i Norra Sköndal, så väl framme på Daisys köpte han en handtvättad burgare som han lika gärna kunnat köpa på MC DONALDS i Tyresö. Men ack han skall jämt vara värst som man nu brukar säga om in smugglande grottmänniskor. Efter måltiden så begav vi oss till det ställe man hälst inte skulle vilja lämna bilen olåst i om man säger så, nämligen Ringen, vi kastade utt Mitt Kiss i farten samtidigt som jag ristade min nagel i min väns bröstkorg. Vi begav oss med volvon ut mot den lite finare delen av Tyresö, nämligen Brevik. Det hela resulterade i att vi sitter här ute i ett båt hus och har VM-final i grottmålning och sitter och skriver våra bloggar, det var nog det vi har gjort denna afton. What have you done now?

http://ganskabra.blogg.se

XOXO

PS: Huvudlösa människor kan inte se något, så tänk på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0