Tjusdäjj

Idag när jag vaknade upp ur min hela sinnesjuka dröm så märke jag att det stod ett djur på min altan, och alla vet vad jag brukar göra med djur! PRECIS, knulla dom! Så jag tog ett språng mot detta magnefika djur som bara hungrade efter att få något gott att sätta tänderna i, väl framme vid detta djur så märker jag att det är en aning större en mig så med pilgrims fåglar i ryggen lägger jag benen på ryggen (bokstavligen talat) och bara ligger där. Eftersom att jag blir så JÄVLA trött på det där uttrycket, har hört de ta mig fan 500 gånger idag. Så nu skiter vi i de och så skall jag försöka visuallisera för er vad min dag har gått ut på. Vaknade 08.00, gick in och halkade ner för trappan i jakt på duschen, 09.10 gick jag till bussen för att kunna dela med mig av mina kunskaper på min bedårande samhällstjänst, 09.56 kliver jag in på arbetet med blickar som möts i hallen, 10.00 skurar av möbler som var dammiga, 10.30 går jag ut med en hund och tar en riktigt lång promenad för att titta på båtarna i hamnen, Sen efter en stund kom det en stor last med möbler som skulle bäras in i den pitoreska butiken. Så jag greppar tag i närmsta tillhygge och slår mig själv i huvudet för att slippa, men det hjälper dock inte. När jag nästan är klar ser jag hur en vän till mig kommer in spatserande i butiken och börjar titta runt lite, efter att han hittat det han skulle ha så frågade jag min handled fall inte jag fick gå en timme tidigare, och det fick jag! När jag då hade slutat så passade vi på att vandalisera MCDONALD´s eftersom att min vän inte hade ätit på en väldigt lång tid eftersom att han är anorektiker. Efter att vi har vart där går vi in en liten butik och då menar jag super liten och min vän skall köpa snus, väl där inne blir vi bemötta på ett sätt jag bara trodde apor kunde göra, men så var inte fallet. Vi hoppade på första bästa tunnelbana och begav oss till Gullmarsplan där min väns bil stod parkerad utan namnskylt, och så avrundade vi denna saga med att berätta att även som många andra så sitter vi med varsin dator i knät och bloggar och dricker thé. Tack blondinbella för tipset, lät så himla mysigt när du berättar om hur mycket du älskar att blogga och det sjukaste med detta det är att varenda jävel bryr sig. Nu tycker min vän att jag skriver för mycket så nu måste jag dra och hoppa framför närliggande rep.

XOXO

PS: En vit bil är en lik bil!

R.I.P RÅTTAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0