Tisdag..

Idag är det tisdag och det har varit en alldeles underbar dag även fast man har haft samhällstjänst. Solen sken och det var allmänt chill, min efterblivna kompis har förgyllt dagen. Synd att han inte fanns dom andra 87 timmarna. Min efterblivna kompis har idag lyft 2 bar stolar och en lampa, tycker jag var väldigt roligt att titta på eftersom att han är spinki som en sena. Nog om stackarn. Nu är det bara 13 timmar kvar på lidandet 7 timmar imorgon och 6 timmar på torsdag, fy fan vilken fest. Ska fira det genom att åka till Borås och titta på Elfsborg - Hammarby på lördag, tror jag kommer bli väldigt roligt. Men nackdelen är väll att man kommer antingen få 100 timmar till eller "ordning och reda, kåken på freda"! Man får ju alltid hoppas på det sist nämnda för om jag får komma tillbaka dit så kan jag säga som så att jag hällre börjar ligga med killar.....

XOXO
PS: En fri man är en luder lös man!

Kommentarer
Postat av: bæckehag

haha se inte till och fixa dig nå mer samhællkænst nu under helgen!

2009-04-02 @ 17:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0