Tisdag

Idag är det tisdag och det skulle bäras av till Samhällstjänsten med tunga kliv, men ack vid min fasa upptäckte jag att det aldrig kom någon buss. Alltså dom har slutat gått från Tyresö skola - Mossvägen, bra jäkla fint. Så nu sitter man här och har precis kollat på alla avsnitt av Diplomaterna och skall städa rummet i en väldans fart, det kommer bli väldigt fint tror jag när jag väl är klar med spektaklet. Har så jävla mycke skit som skall köras till en sopptipp på siklöjevägen, alltså min häxa till EX. Hon har ju ta mig fan prylar överallt, och sen så säger hon att de e jag som skall åka och lämna de, tycker det är väldigt dåligt eftersom att de e inte jag som har släpat hit all skit. Så där blir man lite rasande över det fenomenet.

Nu skall jag städa och dra snorren i en juice press..
Puss på re.

XOXO


PS: FILMER OCH BILDER KOMMER IFRÅN HELGENS DUMMA FASONER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0