ST. PATRICK'S DAY!

Idag är det som alla vet ST. PATRICK'S DAY och vad mer kan man göra mer än att dricka grön öl på Irlands nationaldag? Det är ju samma sak som att killar skär av sig förhuden i för tidig ålder, de e ju något man bara gör...

Något annat jag har gjort idag är att ha varit på samhällstjänsten och fick det glada budskapet att Alexander kom in och åt lunch med mig, eller jag åt och han mastrubera. Sedan efter det fick jag yttligare ett till glatt budskap i min så kallade telefon, att jag bara har 4 gånger kvar. Alltså 6+6+7+7 timmar kvar! Fatta den .. Sen kan jag resa utomlands utan skuldkänslor, kommer bli riktigt jävla skönt, en annan sak man kan göra de e ju att lära sig spränga saker av olika saker fast dock in skaldjur eller dylikt.

Nu skall jag försöka få tag i Charlie och Alexander och försöka komma iväg och få en kall öl i strupen innan man avlider här hemma!

Vill också passa på att tacka era läsare för att ni är helt efterblivna och läser de här skiten jag skriver, klipp er och skaffa ett jobb!

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0