Räk-ätar eliten !

Precis... FREDAG, vad skall man göra en afton som denna förutom att smuggla krabbor från mora till årsta? Jag har några få ideer som dyker upp så där huxflux, man kan antingen bada i oliv spa eller kanske till och med äta jordgubbs friterad palsternacke.. Nej då, skämt o sido. Idag blir det fullt ös medvetslös med lan och dryck från konsum i krusboda, det blir nog jag, Stene och ..... a de va nog bra så. Tänk fuck this t slå en rök signal till Svempa kopojke och titta på hans könsoregano, SMAYBEE! Man kanske tar tillfället i akt att hylla Joakim Pirinen eftersom att det är hans tur att ha namnsdag en sådan här härlig fredag. Ett stort creed till dig min kära kast anka. Jag gillar Joakim Pirinen bara för att han hade så roligt namn på sin serie han skapade, den hette "Socker-Conny".. Mycket lustigt, mycket lustfyllt.. Nej nu skall jag och min ändtarm bege oss till Farsta centrum för att möta en liten rackare som skall hänga med till mora och smuggla dessa krabbor. Fast först kanske man ska ringa Alexander Kloak-gran eftersom att han slutade för ungefär 36 minuter sen, han kanske är väldigt ambisös att göra mig till en hölje, sedan kanske man skall ta och ringa den bedårande lilla flickan Mitt Kiss och kanske till och med fråga fall inte hon vill vara med mig och mina hemliga livskamrater..
Lycka till Charlie med byggandet av din altan jag hoppas att få prov sitta på någon varm solig vår/höst dag.

XOXO

PS: En blind man är en, blind-tarm! Säg inte det till dom eftersom dom tar väldigt illa vid sig.

Kommer mer i denna fantastiska blogg när mörkret har lagt sig som ett moln på himlen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0