Oensdeage slash Teoärsdeag

"Dom" säger att Onsdag skall vara lill-lördag så jag tänkte, ÄÄÄ VA FAN. Provade detta, och gick ut och skulle bara dricka en öl. Men alla som vet vem Erik Brantås är så förstod jag att detta kommer verkligen inte sluta bra, Daniel T lurade iväg mig till Curres där det var ett antal cola innan jag försod, "AAAAH kanske dags att hämta min könssjukdom och börja hinka bärsa". Som tur var det en lokal svarttaxi som skjussade hem mig dära, jag kom, jag såg, jag segrade. Efter curres så skulle jag och Danne dra någonstans så vi tog en bulle, men vad han inte förstod var att vi skulle köra en spring taxi. Så att jag sa till taxi chuffören att jag måste spy, så med bajs i brallorna så klev jag ut och sprang som en jude. Efter halva vägen kommer jag på att jag är bajsnödig, så jag hukar mig ner mitt på vägen och lägger en kabel låda och sedan med nerdragna brallor så springer jag hem till Frodo och torkar mitt anus, som nu hade stelnat till en fullvuxen alfa hane. Väl framme hos Frodo så stog de 2 killar som dörrvakter och dom började gala som 2 tuppar, jag springer in och torkar mig och tvättar mina ner bajsade händer, sen så går jag upp och hälsar på Jojo och Frodo som vid detta tillslag låg och vilade ögonen, jag gick ner och bad och stönade att hunden skulle dansa med en frisbeé, men dock utan resultat. Sedam tog jag av mig "nästan" alla kläder och gick ut på vägen och skulle möte Danne, fast han kom inte så jag började gå mot Stefan. Väl framme vid Stefan så blev vi bjudna på Absinth, Danne höll på att kalva efter den smällen kan man säga. Jag somnade och vaknade upp dagen efter, fortfarande lika full som dagen innan. När jag vaknade så satte jag mig i solen och som ni lekmän säger "chillade". Efter att jag har andas min naturliga luft så sätter vi oss i bilen eftersom att Stefan skall lämna in bilen på service, så vi begav oss till Öringe för att lämna in hans bil, jag och Danne sätter oss på Öringe Pizzan och äter och dricker en vanlig måltid, vid ett antal minuter så kommer Stefan infarandes och säger att hans sandaler har lämnat honom. Vi reagerar givetvis på detta... Så vi går ut och hoppar in i Stefan's "kärra". Vi drar till Nacka polisstation eftersom att jag skall göra ett nytt legg och parkera om polisernas bilar. Efter dessa stordåd drar vi och träffar en kompis och hennes kompis, jag dricker en 10,2% och efter halva burken känner jag att "fan detta går inte". Så jag böjjer mig över staketet vid folktandvården och lägger jordens spya, efter detta känner jag att detta inte kommer funka så jag ber min kära vän att gå för att inhandla mera alkohol. Givetvis gör han detta "eftersom att jag är en farlig jävel". Efter detta drar vi till ett berg och träffar några fruar vi hittade, vi dricker mera bärs och sedan så träffar vi Södish som BTW har fått körkort, så jag vill passa på att säga "DRICKER DU BÄRS DIN JÄVLA BÄVER?!" alltså det finns en svensk förklaring och det är GRATTIS. Jag vill också poängtera att Max "Lunkan" Lundquist fyllde 20 höstar igår.. CONGRATZ din sillstrypande öltunna!

Nu orkar jag fan inte skriva något mera, jag skall lägga mig i sängen och gå in på http://www.youjizz.com och klia mig i grottan.

XOXO

PS: Man skall aldrig yttra sig om något man inte vet ett skit om!

Mitt nummer för alla kåta dårar :0737273922


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0