Måndag!

Idag har det vart Måndag och jag har inte vart ett dugg närvarande i mitt liv för tillfället eftersom att jag har haft fullt upp med forskning om att bota cancer och att titta på en serie jag har fått tillgång till, kan tyvärr inte säga hur pga. FRA, IPRED och diverse kontroversiella grupper som finns nu förtiden. Men en sak kan jag säga till mig själv när jag vaknar och det är, "du har iallafall kvar din förhud, var glad för de!". Det finns faktiskt människor där ute i skogen som inte har något skinn där det brukade vara en gång i tiden när man precis hade upptäckt att det fanns liv där nere på kroppen, jag personligen tycker att det är konstigt att vissa inte vill ha en förhud eftersom att det kan ju vara väldigt skönt och pierca den någongång i livet. Nu skall jag inte prata om förhudar och varför denna underbara planet kom till utan om min serie jag håller på att tittar på, den kallas Chuck och jag vet att jag är efterbliven eftersom att den har väll gått på tv ett tag nu. Men apropå serien så i sesong 1 avsnitt 4 finns det en tjej som säger en sak på svenska som låter ungefär så här "Jag slänger nycklarna till dig, kommer du att tappa dem då?" och det personligen tycker jag är väldigt ballt eftersom att serien inte är svensk. Men nog pratat om den serien... Jag fick också en väldigt trevlig överraskning på posten, nämligen en faktura som var lite högre en vad den brukade vara eftersom att den var på 115,000,00 SEK, och det är ju ganska mycke pengar, jag menar hundra femton tusen de e inte vanligt så här års, brukar egentligen komma runt jul och nyår. Så det var en väldans chock. Lägger upp en bild på den imorgon när jag kommer hem från samhällstjänsten, BARA 3 gånger kvar nu. SNART ÖVER!

XOXO

PS: En förhud är för mycke hud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0