Lördag - Dagen D

Lördagen började med att jag vaknade upp på okänd ort där jag tillbringat natten och fick reda på att vi skulle på fest av något slag, jag tog bussen hem till Adam för jag vågade inte åka hem eftersom jag hade glömt min frilla hemma hos Charlie dagen innan. Så far min skulle ta en sån där mynt rulle med en kronor och köra den hårt och långsamt upp i min ringmuskel tills det började blöda..... Väl hemma hos Adam bjöd han på hemmalagad Pyttipanna med en hemlig krydda som bara kan köpas ur en bagagelucka i Granängsringen nämligen Italiensk salladskrydda. Det var den godaste måltid jag har haft i hela mitt liv. Redan då började jag förtära alkohol och jag kan ju tillägga att jag hade någonstans mellan 4-6 promille när jag vaknade upp där på lördags kvisten, sedan drog vi hem till mig där jag bytte kläder och fick nästan stryck av farsan eftersom mitt könshår var borta :S.. Sedan satte sig jag och Adam på en buss till Kök och bar där vi drack lite öl, väll klara där drog vi till Graniten där Angie hade kickat en fet fest eftersom hon hade precis fyllt 20 år (som dom flesta verkar göra), när jag suttit där och haft en väldigt trevlig tid i mitt liv och fått i mig cirka en jäger pava bar det raka vägen av till elementet där jag somnade eftersom jag tyckte att det var lite kyligt. När jag vaknade upp så upptäcker jag med fasa att det var några personer kvar i lokalen så jag och Emanuel begav oss till bussen och jag styrde min kos hemmåt där jag somnade fort som sören och aldrig mer vaknade upp kan man säga, nu sitter jag här på en måndag och har fortfarande 7 i promille tror jag.

Vill även passa på att säga GRATTIS till Stefan som fyller 20 år idag...

XOXO

Kommentarer
Postat av: stone

tack min ljuva ängel

2009-03-02 @ 22:41:43
URL: http://ganskabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0