Josef

Idag är det som sagt som så att det är torsdag och alla vet ju att det är Josef som har namnsdag idag, därför vill jag säga grattis till dig Josef Fritzel. "Vill du ha en wiener-fritzel? Ja tack om du incest-erar". Skämt o sido, idag skulle jag och min vapen kamrat Alexander Grottmålning åka och köpt biljetter till den fullspäckande matchen mellan Elfsborg - Hammarby. Men så vart inte fallet, istället kom vi fram till att vi skulle ha en het debatt om könstymping och fenomen kring tjej-vasan. Jag personligen kommer tycka att alla män borde få ställa upp i tjej-vasan eftersom att det skall ju vara jämställdhet i vårat samhälle och att könstympning är något man måste göra här i Sverige. Nej nu skall jag gnida in kroppen i olivolja och glida ner för alby backen och hoppas på att ingen ser mig.

XOXO

"BORTA BRA MEN HEMMA BÄST, sa fritzel och bevisade de"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0