Fredag!

Idag är det fredag och grabbkväll i nalles blå hus ute på brevik, vi sitter här 3 könsmogna killar och pratar gammla minnen och dricker öl, som skall bli mängder. Idag har jag vart med Söder och vart och hämtat hans körkort sedan drog vi och åt en pizza samtidigt som vi handla öl, efter detta fenomen så drog vi hem till mig och korkade upp ölen. Nu sitter vi här och pratar en massa saker om livets mening och varför man skall vara så himla dryg på fyllan. Skriver mer när jag inte längre ser tangenterna.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

ne inte mkt!

allt väl?

2009-03-29 @ 16:26:10
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Marackas

Pizza e gott.. nu ser du tangenterna så det är ju bara att skriva vidare, jag längtar! och jag längtar till helgen, då jävlarrrrrrrrrrr!!

Puss sötizh

2009-03-29 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0