Emelie Sivertsson

"I have a dream"... Ja de e mina ord som kretsar runt Emelie, den vackraste quinna som finns på denna platta planet. Du e som vattnet på pluto och osten på marmeladen. Idag har jag inte skrivit på jätte länge så därför tänkte jag bränna iväg ett stor meddelande imorgon bitti när jag vaknar upp och har käkat fru och ost. Fast jag kan med inlevelse meddela er  kära tittare att jag har fuck this t en dam som ligger brevik mig, hennes namn kan inte komma på tal eftersom IPRED lagen börjar gälla i APRIL + FRA dom är ju bra... Nu skall jag ta till vapnet och dricka upp min avslagna juice och äta mitt avrakade hår samtidigt om jag för upp ett finger långt upp i analen, jag kommer förmodligen tycka det är väldigt shönt. Med detta inlägg vill jag förmedla er att "STAY IN SCHOOL", så att säga "håll er i från drogerna". Appropå droger så vill jag önska en viss person en väldig bra avtändning imorgon när du vaknar upp och är pigg som ett asplöv. Som säkert Stefan sa på mässan "Vi skall antasta djur!", ni kanske undrar varför jag nämner djur hela tiden och det är för att jag har haft en väldigt svår uppväxt. Jag lämnar er med detta och hälsar min mor hjärtligt välkommen till bloggination! Det här är vad din son håller på med, think outside the box morsan! Jag vill att alla medlemmar i konsperations källarns teorier antastar kommentaren Erik Brantås. Nu lämnar jag er mina kära läsare och med de så säger jag att jag älskar Emelie Sivertsson..

XOXO
Emelie, jag älskar dig! /Mitt Kiss



"Dagen citat: För att komma i form behövs en drink, för att komma i Klabbe´s form behövs en hel hink"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0