Dagen då det slutade i storköp.....

Idag när jag vaknade ungefär vid 8 tiden så hade jag haft en dröm om att jag var hyptnotiserad, så när jag skulle gå upp och klä på mig och åka in till stan så kunde jag inte röra mig. Varför jag inte kunde röra mig var för att jag hade ju blivit hyptnotiserad och när jag vaknade upp så trodde jag allvarligt på min dröm som jag haft, kunde inte röra en fena förns ungefär vid 14-tiden. Så jag kom äntligen upp vid 14.30 och kunde gå in och laga lite mat, efter att jag ätit min måltid så gick jag och satte mig framför datorn och pillade lite på mitt kön. Klockan hann bli 17-18 sedan satte jag mig på bussen till lokala pizzerian där jag mötte cRobin, Simon och cEmma, när jag har ätit klart så gick jag ut och kollade när robin försökte kasta en snöboll på ett hus. Men som en vis man sa en gång i tiden "man skall inte kasta sten i glashus" så med dom orden kan man säga att han missade huset... Stefan svängde in med en väldans fart och plockade upp mig fort som sören eftersom att han skulle kolla på en dator, det hela slutade i ett dator köp eller rättare sagt vi ska tillbaka dit imorgon och köpa datorn. Så nu sitter man här pang på en onsdag och äter salta pingviner, dricker vatten, snusar, tittar på andra avenyn och har en kniv i min högra hand för att sedan försöka klyva en atom som jag har försökt med nu ett tag. Men om jag lyckas så lär nog alla märka det med en plötsligt BANG....


XOXO

PS: Alla som undrar vad XOXO betyder så kan jag vända mig och säga till er att kolla på GOSSIP GIRL så förstår ni nog.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Skriv om gårdagen (torsdag)

2009-03-13 @ 13:48:51
URL: http://ganskabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0