Bilder del 1



Kan inte riktigt sätta fingret på denna bild men om jag skulle ge en bra kommentar så skulle de nog låta såhär
- Stene sitter på sin soffkant och tänker på hur roligt det var att röka det där sista han hade plockat med sig hem från Amsterdam i julas.




Lagges svenska tröjja gjorde stora intryck på folket som han gick runt och drev med, det lät ungefär så här:
Till en kines: - Kolla inte snett på mig!




Här ser vi en fruktansvärt bra bild på Lagge och Schelander när dom vann deras CS-tunering i helgen mot Janne "Loffe" Karlsson och Bodström. Mycket bra spelat killar. Här kommer ett citat robin och lagge kläcker ut sig.
Robin - B2 B2 B2, han tar longen! AWP FÖR FAN LAGGE!
Lagge - Jag vill nog gå hem snart efterom jag fattar inte vad du snackar om din dumma fan!




Lagge firar CS tuneringen med att elda upp hela lokalen som vi spelade poker i, snygga moves by the way Lagge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0