Allrighty then...

Igår var det lördag och på natten vart det söndag. Nu skall jag beskriva min känslor, både fysiska och psykiska. Jag kan först beskriva gårdagen med mina egna ord..... Det hela började att jag vaknade upp i granbacken och tänkte att nu jävlar är det dags att förtära alkohol. Så jag och min livskamrat begav oss hem till MITT KISS och tittade på när Sickan städade och Mitt kiss sminkade sig, samtidigt som jag åt ett tuggumi. Efter att hon och Stefan sminkat sig så begav vi oss raka vägen till närmaste systembolag och köpte 3 plattor öl och dylikt. Det uppstod ett väldans problem när vi skulle betala eftersom att mitt legg är från när jag e 8 år så det gick inte så bra. Så jag sade att den gamla gubben Åke skulle gå i god för mig, till slut gick det bra men med oroliga blickar i kön. Vi begav oss sedan till ett utsikts ställe och drack en öl i solskenet, och jag vet hur detta låter för er nyktra människor. Efter att vi hade suttit där i solen så tog vi en HC-60 Blackhawk helikopter hem till Stefan och drack öl i mängder, det hela resulterade i att vi begav oss hem till en kille som har en väldigt stor snopp, därav hans namn. Lill-snorre. Han fyllde nämligen år i går så det var honor och dylikt i hans lägenhet. När vi var där så fick jag lära mig något sunt, man skall inte kasta glas i stenhus, jag fick en åra i skallen, spräckt läpp och en väldans massa smällar i huvudet. Fast man e ju hård som satan så det gick bra. Så klockan 4 ungefär så begav Simon och jag till bussen för att ta bussen, så när vi kommer upp till bussen så behövde vi bara vänta i 5 minuter som tur var. När vi kommer hem så äter jag ett äpple, äter annanas och dricker en öl. Nu när jag är vaken så drog vi till pizzerian och åt en matbit och drack vatten. Nu sitter man hemma hos Stefan och dricker cola och tittar på ett väldig underhållande program på 6:an ..

XOXO

PS: Jag gillar att ligga med djur på Torsdagar...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Att hyvla av sig armen behöver inte nödvändigtvis betyda något

2009-03-23 @ 19:18:02
URL: http://ganskabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0