Alla som har buggar.....

Hejsan, hallå. Nu har jag vart borta i snart 42 sprakande timmar, tiden bara blir som lösdomständer som man brukar säga på Säters sjukhus. Gårdagens blivande rester vart som så att vi satt, VADÅ SATT! VA FAN GJORDE JAG IGÅR!!?! Jooo jusste, satt hemma hos en gammal maffia boss som heter S*ebbe G*fting.... Spekatulär afton med både honungs slungad gottegris med avslagen juice, efter jag hade ätit drog jag som sagt till han... du vet.... jooo.. kom igen... aa precis han.. Jag behöver nog inte säga mer än denna, vi kom, vi såg, jag segra! Exakt så var de. Först drog man i sig ett par bira sedan begav man sig dit. När jag säger detta så är det verkligen inte med stolthet!!  DROGER ÄR SKIT! Jag var där i ungeär 2 timmar och jag fick höra order "ladd", mush", ful tjack", tjarre" och Roger. Det var väldigt obehagligt, jag hade sälskräck, du vet när du vaknar upp i polisen "super" rum, sängen är fastspikat och ryska ludret ligger i sängen och bara väntar.... Jag måste stänga av datorn nu med jag kommer fylla i detta inlägg, både på min ryss och Schelander.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0