Alla som har buggar..... del 2

Nu sitter man här hemma hos Linus Lageli*s och sitter med en kikare och tittar in granntjejen bröst, jag och Lagge har lagt ut både mjölk och kakor på altan i väntan på att hon skall nappa. Fast det har ju igentligen inte jag med att göra eftersom jag har tyvärr fått en luftburen könssjukdom i purjon, det känns som man kissar spikar och det kliar i purjon. Gårdagen började med att jag vaknade upp hemma hos en honungs glaserad kille som går under namnet Söder eller Södish, beror på vart man kommer ifrån. Sedan begav vi oss med tunga steg upp till parkeringen där Linus stog med sin porsche eftersom vi skulle dra och handla alkohol till den lilla damen i rött. Vi begav oss hem till Stefan där vi satt ett gäng mogna killar och tittade på Mamma Mia och förtärde alkohol, sedan drog jag hem och käkade mat så att säga. Jag pratade med Schelander och vi kom fram till att det vore bäst för alla fall han kom och hämtade mig så vi kunde sitta hos han och titta på melodifestivalen och dricka vin. Det är ju bäst för alla, alla vinner på det. Efter melodifestivelen satte vi oss vid hans middagsbord och spelade UNO med hans föräldrar, jag kände med fasa att jag började få lite för mycket i mig så vi drog ner till hans rum och fortsatte dricka lite. Simon, Mitt kiss, Linus och Charlie kom förbi och då vart de livat som aldrig förr, vi började spontant lira p0ker. Ni kan ju gissa vem som vann, det var Linux "Limpan" Laggge med 3 g  som tog hem potten på x antal kronor. Han korkade upp champangen och började spruta som aldrig förr, det vart champange med kex och grus när vi firade. Kvällen vart allt äldre och jag, Laggge och Charlie begav oss hem till mig där vi fortsatte dricka och lyssna på LILLASYSTER och andra hårda band, Laggge däckade, Charlie drog hem, jag tyckte att det var lönsamt att sitta och fortsätta dricka ett tag. Då kommer jag på att de vore bra att hälla ner bärs och andra saker i sängen, sedan lade jag mig i sängen och skedade med Laggge. Kände med fasa att purjon började resa sig så jag förde sakta in min purjo i Laggges vaginala hål, jag fick en stor njutning utav detta fenomen. När jag vaknade så begav jag och Linux oss till lokala bykrogen och köpte snus och cola och tog bussen till 29:an där det vart kebab med pommes.

Iam signing out, over and out mate.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0