Torsdag med stort T

Torsdag - Idag när jag vaknade kände jag frustation eftersom jag vaknade allt för sent, vaknade runt 14.00. Tyckte att jag borde ta vara på mitt liv så jag gick in och drack vatten och sedan gick jag ut för att ta en nypa luft, det jag inte förstår är alla dom uttrycken som finns tex. ta en nypa luft, lägga benen på ryggen osv. Om man lägger benen på ryggen så borde det ju inte gå att springa tycker man, om man tar en nypa luft då får man ju knappt något könshår bättre vore det om man sa att man skulle ta en näve luft eller dylikt. Skita i att lägga benen på ryggen och bara springa istället.... Aja nog pratat om teorier, jag gick ut med hunden och pratade med mig själv. När jag väl kommit hem så ser jag en bil svänga in på parkeringen och vid min fasa upptäckte jag att det var en vän som inte synts till på ett tag och hans namn är Linus, han undrade fall inte jag kunde göra honom en tjänst vilket jag gjorde och det resulterades i att jag tjänade på det. Tjänade 12 öl på att hjälpa honom. Efter vi gjort denna sak så tog vi bilen ner till Alby och lekte volvo raggare och sladdade hejdlöst på parkeringen, vi åkte hem till mig och jag hoppade av och gick ner till mig och tände eld på alla räkningar och dylikt. Sedan satte jag mig vid datorn och tittade klart på AIK - LEKSAND och jag måste bara säga att Leksands första mål var det sämsta jag har sätt från AIK's sida. SJÄLVMÅL! Matchen slutade 3 - 4...

Imorgon är det Bajenkväll i hovet klockan 19.30 för alla som vill komma, en biljett kostar 50kr och kan köpas via ticnet eller närmaste ATG ombud. Insläppet är klockan 17.30 eftersom det kommer vara massa aktiviteter och sådant innan.

FORZA BAJEN

XOXO

Kommentarer
Postat av: snorvalpen

du är en väldigt vis människa

2009-02-19 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0