Tisdag..

Nu känns det som att jag inte har skrivit några rader på ett tag så nu får jag nog ta och göra de, det har vart en fullspäckad helg med både alkhol och kalas.... Tycker vi börjar med Fredagen, börjar med att Micke, Charlie och Tina står och sparkar sönder dörren när jag ligger och sover. Dom var här ett litet tag eftersom Charlie skulle hem och förberada morgondagens kalas, medans jag och Micke drack oss fulla innan vi skulle in på Hammarby - Flempan. Matchen slutade 7-1 till vårt grön-vita lag som by the way kom upp i DIVISION 3 nu, efter matchen så drog jag och mötte min vän Linus. Vi drack lite bira och chillade tills jag drog hem till Stene Stenrös och försökte antasta honom men de gick inge vidare, på lördagen när jag blev väckt som vanligt så drog vi och försökte fixa cash men de gick inge vidare... På kvällen drog jag hem till Charlie där dom hade ballonger och allt var uppdukat för kalas eftersom vi skulle fira hans 20års kalas. Vi sjöng Lips (en variant till sing star), vi drack bärs osv. Sedan tog jag, Robin och hans flickvän Emma bussen till strand för att jag skulle hem till Simon och då hände den äckligaste grejen jag har vart med om i hela mitt jävla liv. När vi klivit av bussen vid Lagergrensväg så sa han att bussen som skulle gå vidare kommer snart så vi väntade givetvis. Bussen kom, den såg oss, han stack! Hor bussen körde förbi! Så tänk på de om ni bor på ett ställe där bussarna går minst en gång i timmen att ring en taxi istället och undvik buss nummer 890. Söndag: gjorde inte mycke somnade ungefär när jag kom hem typ vid 16.00 så sov jag fram till det var dags att dra till min bästa vän på arbetsförmedlingen på måndag morgon. Sen efter det drog jag hem och chillade ett tag och sedan hem till Robin och spelade Tecken och Counterstrike... Det var as kewl! Idag har jag bara vart på samhällstjänsten idag och känt på kaffe andedräkter hela långa dagen. Jag har även fått hem världens dyraste telefon räkning tror jag, den låg på 11578,00:- så om du ser detta Micke eller Johan eller vad du hette som har beställt detta abonemang i mitt namn så kan jag lova dig att jag kommer hitta dig och skära av dig skallen och våldta din morsa!


Tack Robin för den underbara designen på bloggen <3
Ett stort tack!

http://celcius.se/ - Webdesign

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0