Friday im in love (8)

Gårdagen började att jag ensam satt hemma och läste en novell av Ulf Lundell och tittade på Obamas tal, sedan kom AXL hem till mig och vi tittade på en film som var väldigt gripande och hängiven den heter "SEX DRIVE". När vi tittat klart på filmen begav vi oss till en mysig liten resturang som heter strand pizzan och axl åt och åt, han åt en kebab med pommesfrites (han tog med sig den), han åt den i bilen. Löken var gammal den hade legat där i minst 2 timmar innan den serverad och förtärdes, såsen var god DEN VAR GOD, OKEJ!? Senap fick vi åka limousine till Krök och bar, där stannade vi inte länge. Vi begav oss hem till en kär vän vars namn jag inte kan utala (han är från elfenbenskusten). Vi drack, vi skrattade, vi rörde varandra, vi tittade på varandra djupt in i ögonen och sa med djup röst "det här är inte rumba" PS. Jag har ingen njursten. AXL vart väldigt våldsam, hans liv hängde på en skör tråd, han klättrade långsamt snyggt upp på den tråden, men ack han föll. Han flyttade elementet cirka 40cm åt motsatt rikting mot Mecka. Han låg i sängen, han tittade inte eftersom han somnade. När det kommer till mig och den utländska pojken så var det goda förhoppningar om att få en glass strut i tinningen. Efter det så skippade kravallerna hemma hos pojken och begav ut till parkeringen där jag hoppade in i en bil, jag begav mig hem till en kompis för att förtära alk-o-hol och valnötter. Jag kom, jag såg, jag segrade. Så gick det inte riktigt till, jag somnade ute sedan så somnade i en iskall bod där det inte fanns någon värme. När jag vaknade upp så tog jag bussen hem för att spana på djur men med ack där fanns bara en hund och ett råttdjur. Jag började gå därifrån hem till den utländska pojken igen fast jag stannade vid en sjö för att lyssna på dom juden som isen brukar göra ifrån sig, har ni aldrig gjort det så borde ni prova. Det låter som hämtat ur en Star-Wars film, jag kom hit och nu så sitter jag här och lyssnar på Frank Sinatra när han spelar gura.

XOXO


PS: Jag är din slav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0