fre/lör

Nu äntligen har de vart fredag och en sprakande afton, de var både de ena och de andra som man brukar säga. Dock inget billigt luder (man kan inte gå allt), gårdagens kravaller slutade i kista. Jag och min livs kamrat stog och gästikulera som Ebba Grön sa... Fråga, varför heter han grön? Jag tror jag skall döpa om mig till Gustav White, de låter ju jäkligt lockande. Tänk och spring omkring och heta så? De vore som en dröm man har haft sen barnsben.. Barnsben? Varför i hela fridens namn säger man så? Jag känner vid mitt lår och upptäcker en slem snigel som cirkulerar, den är svart med röda fräknar. Ajusste.... Fredag: Kan summera att det vart en väldans lyckad kväll. Och nu sitter man här på en lördag, klockan är 15:34 och man är ap rak och önskar att man hade några bjärka i min hand.. Ordet bjärka uppfanns av en vän till mig när han var i Spanien och hade druckit en sisådär 60-70 öl, kom in på hotell rummet och sa att han behövde bjärka. I förrgår så fastnade jag med huvudet i buss dörren och de kändes stimulerande för både kropp och själ. Idag skall jag gå på maskerads party fast jag skiter i att klä ut mig eftersom jag tycker det är så jävla överskattande..


PS: Jag har inge hår på mitt huvud (kommer bilder inom snar framtid)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0