Äntligen

Nu är min efterlängtade pianolektion slut, det vart sojabönor. Vem gillar inte sojabönor?! Erik och jag har lärt oss en massa nytt idag som tex. att jorden är platt, månen är vit, solen är en planet och massa annat. Jag har tänkt att berätta detta för er efterblivna förut men nu kommer jag till skott, min man är gravid. Ja visst ni läste rätt, han är med barn, en pojke fuck this t. Hans namn skall utalas med K, han heter Ryttgard. Tycker jag är ett väldigt fint namn på en pojke som inte ens fyllt ett år, vi kanske skall döpa om honom när vi har skurit av hans förhud till något hebreiskt som tex. Jonas eller Filip men vi får se hur det bär av. Nu skall iallafall jag och mitt blivande hängluder sitta och spela ett nytt spel som har kommit ut på marknaden som heter CounterStrike. Det går tydligen ut på att någon i motsatt lag är terrorister och ska lägga en bomb (i vad vi i spel världen) kallar B2 eller B1 och så ska Anti-terroristerna försöka stoppa dom svarta männen från att lägga denna kabel på angiven plats, man får välja vapen genom att trycka på olika bilder som kommer upp. Jag såg nu på senaste CS (som det kallas) att man kan köpa sköld, och det är ju bra om man har ett luftgevär men inga kulor. Men om man nu har kulor så går ju givetvis kulan igenom det svaga glaset som finns på denna sköld. Så då är ju den motsatta rasen död och det är ju inte så roligt, om man har tur kan man få in ett HEADSHOT eller som vi säger (ett HS), och alla ni där ute som har fått ett HS vet ju att det är inte roligt men blir ju inte bara arvlös utan blind också... Med detta budkap vill jag meddela er där ute att sluta spela CS och börja spela THE SIMS istället, det är ju iallafall verklighetsbaserat.

XOXO

PS: Jag har könshår kvar på kroppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0