Sir. Tyglapp på nya äventyr!

Nu känns de som att jag inte har skrivit på denna telegraf på ett par decienum, men nu var det dags med nya och fiska tag! Nu har allsvenskan sparkat igång i fullfart så man är ju lite upptagen med att stötta sig lag, så nu tyvärr inte fått världens bästa start. 1-1 mot Elfsborg, 1-2 mot Gefle. Så de suger ju. Men imorgon kommer vi igen, stämpla till Helsingborg och ta 3 poäng får man väll med glädje säga. Blir det inte 3 poäng imorgon så blir det antagligen mot "1 djur gård", om inte, blir det kravaller mot Kungliga Seglar Sällskapet eller Modins café i Älvdalen.... Under denna tid som nu har gått jag inte skrivit i bloggen kan jag meddela att jag sitter och ruvar på en väldig hemlighet, men den ska inte avslöjas förns det är klart. Men jag kan säga som så att det kommer bli en väldig chock för dom flesta alfa hanar och undernärda flickor som läser det skit jag skriver... Kan också meddela att det kommer fin besök på matchen mellan hammarby - djurgården också..

XOXO

PS: Killar som springer, luktar lite annorlunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0