Markus Strömbergsson

Lär dig äta, lär dig spy, lär dig säga evighetens morgon gry!
Hammarby har gjort det igen! 2 raka förluster och en match lika, bajen är lika bra som bajen fans hockey skulle vara i handboll! HELT VÄRDELÖSA! Fast jag kan ju inte direkt säga att Bajen lirade dålig fotboll idag, första halvlek spelade dom helt underbart, fast dom tappade lite i andra halvlek fast kämpade på ändå. Men vad ska man säga om Helsingborgs mål? Totalt jävla hjärnsläpp av domaren, Hammarby's målvakt vart puttad in i mål av den där pitoreska horungen. Det MÅSTE ju ha blivit bortdömt, "men nej! Jag kommer från Gävle så jag kan ju lika gärna heja på Helsingborg eftersom att jag är ju också halv dansk och är 33 år och fyller år om 10 dagar, detta får bli min present. Att äntligen få dömma helt jävla värdelöst!" Jag säger bara en sak! GÄVLE BONDE!...




XOXO

PS: Markus Strömbergsson måste vara världens bästa domare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0