-KRABBAN-

Idag är det fan i mig Torsdag och idag ska jag vara med min vapen broder Adam the biff. Vi skall dra till glasbanken och köpa lite whiskey och bira sedan till något ställe och köpa kött och ciggarer. Aftonen ser ut som så att vi skall sitta här hemma och grilla lite och chill kröka och röka ciggarer så fort den där jävla solen kommer, den där skånska horan på vädret sa att det skulle bli sol om ungefär 3-4 timmar. Blir det inte det så drar vi och snor 15.000 solarium och sätter upp ovanför tomten, då blire fest skall man kunna ta och säga. En konsperations teori slog mig plötsligt en dag när jag vaknade upp ur en hemsk dröm om mandlar och dvärgar, den lyder som så "att varför grina över kött som är så himla gott?". Tycker jag var en märklig upplevelse, men det kanske bara är jag. Varför finns det ens individer som inte gillar kött? Eller tycker att det är djurplågeri? DOM ÄR JU FÖR FAN FÖDDA TILL ATT DÖ! Sluta grina för fan! Skall demostrera mot alla veggisar på sturéhof den 7 maj klockan 23.30, fall någon är intresserad att dyka upp så att säga. Nej nu skall jag hoppa in och slå några volter i duschen sen ska jag möta min broder.

XOXO

PS: En hjälm skyddar bara det oviktigaste, använd pungskydd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0